배송
1.전세계 배송.(일부 국가 및 APO/FPO 제외)
2. 결제 확인 후 주문이 적시에 처리됩니다.
3. 확인된 주문 주소로만 배송합니다. 주문 주소는 배송 주소와 일치해야 합니다.
4. 표시된 이미지는 실제 항목이 아니며 참조 용입니다.
5. 서비스 전송 시간은 항공사가 제공하며 주말 및 공휴일은 제외됩니다. 운송 시간은 특히 휴가철에 다를 수 있다.
6. 주문을받지 못한 경우결제 후 30 일 후에 저희에게 연락하십시오. 주문을 추적하여 최대한 빨리 연락드리겠습니다. 우리의 목표는 고객 만족입니다!
7. 배달 시간:
반품 및 환불
1. 당사에 연락하려면 7 일, 받은 날짜로부터 반품하려면 30 일이 필요합니다. 제품이 7 일 이상 소지하고 있는 경우, 사용한 것으로 간주되며 환불이나 교체를 하지 않습니다. 예외는 없습니다!
배송비는 판매자와 구매자가 반으로 부담합니다.
2. 반품된 모든 품목은 원래 포장되어 있어야 하며 배송 추적 번호, 구체적인 반품 이유 및 주문 ID를 당사에 제공해야 합니다.
3. 구매자와 판매자가 해외에서 거래를 취소 한 후, 원래 상태로 품목을 수령하고 모든 구성 요소와 액세서리가 포함 된 포장을 받으면 전체 당첨금 입찰 금액을 환불합니다. 또는 대체 제품을 선택할 수 있습니다.
4. 제품이 광고되지 않은 경우 모든 배송비를 부담합니다.
보증
1. 결함 품목에 대한 제조업체의 제한적인 보증 12 개월 (수령 후 손상된 품목 및/또는 오용된 품목 제외). 액세서리에는 3 개월 보증이 제공됩니다.
2. 불량 품목은 보증 기간 내에 (그리고 가능한 경우 원래 포장으로) 신고하고 반품해야 합니다. 결함 무엇인지 알려주시고 주문 번호 알려주셔야 합니다. 우리는 항목을 수리하거나 대체하지 않습니다.
만료된 보증.
해외 주문시 위에 나열된 모든 정책에 동의합니다!
피드백
우리는 우수성의 높은 기준을 유지하고 100% 고객 만족을 위해 노력합니다! 피드백은 매우 중요합니다. 중립적이거나 부정적인 피드백을 주시기 전에 즉시 연락해 주시기 바랍니다.
우리가 그들에 대해 모른다면 문제를 해결하는 것은 불가능합니다!
Shipment
1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except some countries and APO/FPO)
2. Orders processed timely after the payment verification.
3. We only ship to confirmed order addresses. Your order address MUST MATCH your Shipping address.
4. The images shown are not the actual item and are for your reference only.
5. SERVICE TRANSIT TIME is provided by the carrier and excludes weekends and holidays. Transit time may vary, particularly during the holiday season.
6. If you have not received your orderafter 30 days from payment, please contact us. We will trace your order and get back to you asap. Our goal is customer satisfaction!
7. Delivery Time:
Return & Refund
1. You have 7 days to contact us and 30 days to return it from the date received. If the item is in your possession more than 7 days, it will be considered used and WE WILL NOT ISSUEA REFUND OR REPLACEMENT to you. There are NO EXCEPTIONS!
Shipping cost is bear by both seller and buyer in half.
2. All returned items MUST BE in the original packaging and you MUST PROVIDE us with the shipping tracking number, specific reason for the return, and your order ID.
3. We will refund YOUR FULL WINNING BID AMOUNT, upon receipt of the item in its original condition and packaging with all components and accessories included, AFTER BOTH Buyer and Seller cancel the transaction from 해외. OR, you may choose to have a replacement.
4. We will bear all the shipping cost if the product(s) is (are) not as advertised.
Guarantee
1. 12 months Manufacturer`s limited Warranty for defective items (excluding items damaged and/or misused after receipt). Accessories come with a 3-month warranty.
2. Defective items MUST BE reported and returned within the warranty period (and in the original packaging, if possible). You must tell us what the defect is and give us your order number. WE DO NOT REPAIR OR REPLACE ITEMS WITH AN
EXPIRED WARRANTY.
You agree to all of the above-listed policies upon ordering on 해외!
Feedback
We maintain high standards of excellence and strive for 100% customer satisfaction! Feedback is very important. We request that you contact us immediately BEFORE you give us neutral or negative feedback, so that we can perform up your satisfaction.
It is impossible to address issues if we do not know about them!